تحقیق عکاسی

دسته بندي : علوم انسانی » گرافیک و هنر
دانلود تحقیق با موضوع عکاسی،
در قالب word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
عكاسان تصويرهائي را توليد و حفظ ميكنند كه منظره اي را به تصوير ميكشند ، داستاني را بازگو ميكنند يا حادثه اي را ثبت ميكنند. براي خلق عكسهائي با كيفيت تجاري ، عكاسان بايد تخصص فني و خلاقيت را با هم داشته باشند . ايجاد يك تصوير موفق نياز به انتخاب و ارائه سوژه اي با توانائي تاثير گذاري خاص و انتخاب تجهيزات مناسب دارد. به عنوان مثال ، عكاسان ممكن است با نورپردازي  ظاهر يك سوژه را تقويت كنند و يا با تار كردن پس زمينه توجه بيننده را به جنبه خاصي از تصوير معطوف كنند.
 امروزه ،‌ بسياري از دوربينهاي عكاسي شرايطي مانند سرعت ديافراگم و بازي دريچه نور را خود بخود تنظيم ميكنند. آنها همچنين به عكاس اجازه ميدهند تا اين تنظيمها را به صورت دستي انجام دهد تا بتواند به خلاقيت و كنترل فني بالاتري برروي فرايند تصوير برداري دست يابد. علاوه بردوربينهاي خودكار و دستي ، عكاسان از مجموعه اي از فيلمها ، عدسيها ، و تجهيزات ـ از فيلترها ، سه پايه ها و فلاشها گرفته تا وسائل نورپردازي خاص استفاده ميكنند.
 عكاسان يا از دوربينهاي معمولي رايج ويا از دوربينهاي جديد ديجيتال كه تصاوير را به صورت الكترونيكي ثبت ميكنند استفاده ميكنند. يك دوربين عكاسي معمولي تصاوير را بر روي يك فيلم هاليد نقره ثبت ميكند كه بايد چاپ شود . بعضي عكاسان فيلم خود را براي پردازش به لابراتوار ميفرستند . فيلمهاي رنگي براي پردازش و چاپ نياز به تجهيزات گرانقيمت و شرايط ايده آل دارند. ديگر عكاسان ، بخصوص آنهائي كه از فيلمهاي سياه و سفيد استفاده ميكنند يا نياز به جلوه هاي ويژه دارند ،‌ ترجيح ميدهند كه عكسهايشان را خودشان پردازش و چاپ كنند. اين عكاسان بايد براي كار كردن با يك تاريكخانه مجهز يا نرم افزار مناسب براي پردازش و چاپ ديجيتالي مهارت فني لازم را داشته باشند....


دسته بندی: علوم انسانی » گرافیک و هنر

تعداد مشاهده: 3064 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:40 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.